Sel Dan Penjahat

Malam pertama ibarat penjahat dan penjara. Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.

Pengantin perempuan berkata "Abang Kordi,saya masih anak dara sunti segar bugar yang tidak tahu apa apa tentang seks. Bolehkah abang Kordi menerangkan dahulu secara terperinci sebelum kita melakukannya?"

"Hubungan asmara itu senang sahaja, kita ini umpama penjara, yang sayang punya tu selnya, dan yang abang punya ini umpama penjahatnya. Dipenjara, penjahat harus dimasukkan kedalam sel " Terang pengantin lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai Kordi ataupun nama femes beliau dikampung beliau, 'Pak Cik Kordi dan lembunya'. Lalu mereka pun mula bercumbuan dan mengharungi lautan asmara.

Setelah selesai, si pengantin lelaki terbaring dan memejamkan matanya, si pengantin perempuan berkata "Bang Kordi,penjahatnya terlepas"

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan semula 'penjahatnya' ke dalam 'sel'. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia selalu mengatakan penjahatnya lepas dan melarikan diri,keluar dari selnya. Setelah kesekian kalinya, si pengantin lelaki dengan nafas termengah mengah mengatakan

"Sayang, penjahat ni bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!" sambil terbaring lemah.

0 comments:

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts