Koleksi gambar yusri dan lisa surihani

Koleksi gambar pekerja hati waja yang berani

Koleksi gambar pekerja hati waja yang berani










Koleksi gambar pekerja hati waja yang berani

Chat perempuan murahan budak bandar

Chat perempuan murahan budak bandar



Chat perempuan murahan budak bandar

Soalan mencabar minda - kategori matematik

Ada 3 orang member kamcheng pegi becuti kat pulau tioman… Sampai kat sana, dia orang pun pegi laa cari resort tempat persantaian dia orang barang semalam… Riki punya riki…. last-last dapat laaa satu resort yg sewanya cuma RM30 satu malam….

Since dia orang ni member kamcheng giler..depa pakat nak sewa satu bilik je & tanpa banyak soal..masing2 keluarkan sorang RM10…kira tong-tong 3 org laaa….. So bila dapat kunci jer…depa tanpa membuang masa terus jer pegi bilik…..

Lepas depa blah pegi bilik….. minah cun kat front office tu baru teringat yg laaa ni resort dia tengah buat promotion…so satu bilik cuma RM25 je… 

Minah ni pun panggil bell boy suruh pulangkan balik lagi RM5 kat mamat 3 org tu… On the way nak pulangkan duit tu..si bell boy ni tepikir yg duit belen ada RM5… Mamat tu ada 3 org… camna nak bagi duit tu sama rata kat diaorg..??? Pikir punya pikir last2 mamat ni dapat idea…dia pulangkan sorang RM1 kat mamat tu… Then belen lagi RM2… dia ambik buat beli jajan…

Maknanya….
Mamat 3 org tu cuma bayar duit hotel sorang RM9….
Total depa bayar….RM9.00 x 3 =RM27…
Mamat bell boy tu amik RM2…so total semua sekali
RM27 + RM2 =RM29
Mana pegi lagi singgit….?????????????

Gambar makanan yang dimakan oleh penjenayah sebelum dibunuh

Gambar makanan yang dimakan oleh penjenayah sebelum dibunuh







wanita dilatih menjadi pahlawan, ninja

Wanita dilatih menjadi pahlawan, ninja

Jika Iran terkenal dengan isu nuklearnya, ia tidak menghalang kira-kra 3500 orang wanita untuk mempelajari seni mempertahankan diri dari Jepun, Ninjitsu,

sebagai persedian untuk mempertahankan negara dan diri mereka.

Bagi kunoichi ini, iaitu panggilan bagi pengamal Ninjitsu wanita, walaupun mempelajari seni mempertahankan diri tersebut, sebagai Muslim, meraka tetap menutup aurat bagi memenuhi tuntutan agama. Para pelajar tersebut merupakan pelajar dari sebuah sekolah Ninjitsu di Iran yang mula dibuka pada tahun 1989. Seperti para pengamal seni mempertahankan diri lain,

mereka turut dilatih menggunakan senjata merbahaya seperti lembing, pedang dan beberapa senjata merbahaya yang lain. Mengikut sejarah, seni mempertahankan diri Ninjitsu ini telah dibawah ke Iran oleh Sensei Akhbar Faradi yang kemudiannya telah

menubuhkan sebuah kelab Ninjitsu kira-kira 22 tahun dahulu. Sehingga kini, kelab tersebut dipercayai mempunyai sehinggan 24000 ahli


Gambar gempar dan mengejutkan !!

Gambar gempar dan mengejutkan !!





Nenek dengan lembaga hitam

Seorang nenek kepada 30 cucu yang hilang dalam tempoh 24 jam pada Rabu lalu mengadu dilarikan dan dikawal oleh tiga lembaga hitam tidak dikenali sepanjang kehilangannya.

Johara Ahmad, 83, mendakwa, sebelum ditemui jirannya di tengah-tengah sawah dalam keadaan letih, dia dijaga oleh tiga lembaga yang sukar dikenal pasti sama ada lelaki atau perempuan.

Anaknya, Masitah Mat, 60, berkata, ketika kejadian dia keluar ke bank manakala Johara tinggal bersama adiknya, Zurina, 51, di rumah mereka yang terletak di Kampung Sungai Baru Tengah.

Menurutnya, kejadian itu diketahui apabila Zurina menghubunginya dan bertanyakan mengenai ibu mereka yang tiada di dalam rumah.

“Saya menyuruh Zurina mencari ibu di bilik air, namun tiada dan puas dia mencari di sekeliling rumah tetapi gagal ditemui.

"Saya segera pulang ke rumah dan kemudian terus mengajak adik saya untuk mencari ibu sehingga malam, namun tidak jumpa,” katanya kepada Sinar Harian.


Ditemui 5 km dari rumah

Masitah berkata, mereka kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Alor Janggus bagi mendapatkan bantuan mencari ibu. Dia berkata, keesokan harinya (Khamis) jiran mereka memberitahu Johara telah ditemui di kawasan lopak berhampiran sawah padi yang terletak di Kampung Parit Buaya, kira-kira 5 kilometer (km) dari rumahnya.

“Sewaktu jiran saya membawa ibu pulang, dia kelihatan agak letih mungkin disebabkan tidak tidur, makan dan minum semalaman.

“Ibu juga ada memberitahu saya, dia dijaga oleh tiga lembaga atau 'orang' sepanjang berada di kawasan sawah padi itu, namun tidak mengenali mereka,” katanya.

Johara yang lebih dikenali dengan panggilan Tok Lang dalam kalangan penduduk kampung tidak putus-putus menerima kunjungan tetamu sejak dia dijumpai kira-kira jam 11 pagi.


Nampak orang cari tapi tak mampu mengeluarkan suara

Masitah berkata, Johara juga memberitahu dia terlihat orang kampung yang sedang mencarinya di kawasan berkenaan, namun tidak boleh memanggil mereka kerana dihalang oleh lembaga itu.

Dia berkata, usaha untuk mendapatkan bantuan daripada orang ramai juga terhalang apabila hanya dia sahaja yang boleh nampak orang di sekelilingnya sedangkan orang lain tidak boleh melihatnya walaupun mereka berada di kawasan berhampiran.

“Saya dan adik ada juga mendapatkan bantuan daripada bomoh sewaktu ibu belum ditemui dan bomoh turut memberitahu hanya ibu sahaja yang boleh melihat orang di sekeliling namun tidak sebaliknya.

“Sejak ibu dibawa pulang, dia juga kurang selera makan berbanding sebelum ini dan lebih banyak minum air termasuk air teh yang sebelum ini dia tidak gemar,” katanya.

Masitah berkata, Johara hanya menceritakan suasana di tempat kejadian kepada mereka sekeluarga setelah mula mengingati apa yang berlaku. Apa pun, mereka sekeluarga berasa lega apabila Johara ditemui dalam keadaan selamat.


Temui Johara duduk atas tanah bendang

Sementara itu, Johara berkata, sewaktu perjalanan ke kawasan berkenaan, dia tidak berasa letih walaupun jauh kerana berasa seolah-olah ada orang yang mendukungnya ke sana.

Sinar Harian turut menanyakan Johara lebih lanjut mengenai kejadian, bentuk tubuh serta usia tiga ‘orang’ atau lembaga misteri yang menjaganya, namun Johara tidak dapat menjelaskannya kerana tidak dapat mengingati secara keseluruhan apa yang berlaku.

Penduduk, Ismail Othman, 70, berkata, sewaktu dia terjumpa dengan Johara, wanita itu sedang duduk di atas tanah yang telah dilalui oleh jentera padi.

Dia yang sebak melihat keadaan Johara yang kelihatan pucat lesu segera mengangkat lalu memapah untuk dibawa pulang ke rumah.

“Pada awalnya saya tidak menyangka objek hitam di tengah petak sawah ialah Johara namun saya tetap mendekati objek terbabit untuk mendapatkan jawapan.

“Johara juga ada memberitahu saya yang dia dijaga oleh tiga lembaga berwarna hitam dan bertubuh besar sepanjang berada di petak sawah itu,” katanya.

Ismail berkata, tidak banyak yang ditanyakan kepada Johara mengenai kejadian itu kerana sepanjang perjalanan pulang, dia berasa sedih melihat keadaan Johara.

Gambar eksklusif superman cedera

Gambar eksklusif superman cedera



Pencuri yang jujur dengan gadis remaja - 18sx

Seorang pemuda dihadap ke mahkamah atas tuduhan mencuri motor milik seorang gadis remaja.

"Saya sama sekali tidak mencurinya, Yang Arif " kata si pemuda itu membela diri.

"Dia yang memberikan motor itu kepada saya. Ketika itu dia pulang dari sekolah, dia meminta saya agar memboncengkannya dengan motornya. Saya pun boncengkannya. Lalu dalam perjalanan, di suatu semak belukar,dia menyuruh saya berhenti. Di bukanya baju dan seluarnya. Lalu katanya, saya boleh mengambil miliknya yang paling berharga.


Yang Arif, lalu saya berfikir, bajunya memang berharga, tapi itu baju wanita dan tak ada gunanya bagi saya. Jeansnya juga terlalu kecil bagi saya. Kerana itu, apa boleh buat terpaksa saya mengambil motornya. 

Buat projek di karaoke jamban

 Keasyikan enam remaja termasuk seorang pelajar sekolah rendah yang sedang menyanyi di ‘karaoke jamban’ di sebuah pusat membeli-belah di sini atas alasan mahu menenangkan fikiran 'terganggu' berikutan serbuan polis, semalam.

Remaja berusia 12 hingga 16 tahun itu diberkas dalam serbuan di tiga premis karaoke yang dilakukan Jabatan Anti Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPPK) Selangor, kira-kira jam 4.30 petang.

Semua remaja itu memberi alasan ingin menenangkan fikiran selepas tamat waktu persekolahan dan mengakui ibu bapa tidak mengetahui kunjungan mereka di premis ini.

Pegawai Turus D7 IPPK Selangor, Deputi Superintendan Izwan Abdul Karim berkata, selain itu 60 pengunjung dewasa tempatan dan warga Indonesia, berumur 19 hingga 36 tahun turut ditahan.

Katanya, serbuan dilakukan selepas pihaknya mendapat aduan terdapatnya pengunjung mabuk dan mengganggu ketenteraman awam selepas berhibur di pusat karaoke.

“Terdapat juga aduan mengatakan premis ini menjual minuman keras kepada remaja bawah umur dan pelanggan beragama Islam. Tiga premis ini juga beroperasi tanpa lesen.

“Semua pengunjung termasuk remaja itu diarah menjalani ujian air kencing untuk memastikan mereka bebas daripada pengaruh dadah ketika berhibur di premis ini,” katanya ketika ditemui, semalam.

Izwan berkata, pemeriksaan terhadap 28 warga asing yang ditahan mendapati, sebahagian daripada mereka gagal mengemukakan dokumen sah dan dibawa ke Ibu Pejabat Daerah (IPD) Klang Utara untuk siasatan lanjut.

Katanya, pelajar yang ditahan itu akan diberikan kaunseling dan beliau menasihati ibu bapa agar mengawasi setiap pergerakan anak mereka.

Kisah wati isteri orang

Kisah wati isteri orang

Wati pergi ke sungai untuk membasuh pakaian. Sebaik tiba, terlihat olehnya seekor
ikan yang menggelepar di atas batu. Wati menghampirinya. Tiba-tiba ikan itu bersuara,
"Kalau puan menolong aku, puan akan mendapat apa yang dihajati. Tetapi hanya tiga
permintaan sahaja yang dapat dimakbulkan. Tiap kali permintaan dikabulkan, suami puan
akan mendapat 10 kali ganda.

Wati: Baiklah, saya mahu kelihatan cantik.

Ikan: Tetapi suami puan menjadi lelaki paling tampan di dunia ini.

Wati: Tiada masalah. Lalu Wati menjadi wanita yang paling cantik di kampung itu.
Permintaan kedua ialah Wati ingin menjadi kaya.

Ikan: Ingat! suami puan 10 kali lebih kaya.

Wati: Tidak mengapa. Wang miliknya akan menjadi milik aku juga. Maka jadilah
Wati wanita kaya dengan gelang memenuhi tangan.

"Permintaan ketiga?" Tanya ikan.

"Aku nak serangan jantung yang ringan," jawab Wati.







sumber

Bahaya rokok elektronik - cerita perokok

Seorang lelaki hilang beberapa batang gigi selain cedera lidah dan wajahnya melecur teruk apabila rokok elektronik yang dihisap dalam usaha meninggalkan tabiat merokok, meletup dalam mulutnya disebabkan kerosakan bateri.
“Bateri rokok elektronik itu melayang ke dalam almari menyebabkan kebakaran,” kata ketua Jabatan Bomba Teluk Utara, Joseph Parker.

Laman Facebook mendedahkan lelaki itu sebagai Tom Holloway, 57. Holloway berada di pejabat ketika alat itu meletup, menyebabkan kusyen kerusi, gambar, permaidani dan peralatan pejabat terbakar.

Bekas bateri yang ditemui di atas permaidani yang cair sebesar cerut. Penyiasat tidak tahu jenama rokok berkenaan, jenis bateri atau usia peralatan itu, kata Parker.
Baterinya boleh dicas semula kerana tempat mengecas dan bateri lain ada dalam bilik itu, katanya. Parker juga mengakui itulah kali pertama mendengar kejadian seumpama itu.

Sementara itu, pengasas bersama ‘Tobacco Vapor Electronic Cigarette Association’, Thomas Kiklas, berkata industri itu tidak mengetahui ada sebarang masalah dengan rokok elektronik atau bateri meletup.
Kiklas berkata, rokok plastik termasuk bateri kecil dan katrij. Bateri bertujuan menjadi cas elektrik apabila alat itu disedut. Set mengecas melepaskan wap dalam tiub rokok. Bauan yang dipenuhi nikotin itu memberikan rasa dan pengalaman merokok tanpa asap.

Kiklas memetik laporan persekutuan yang mendapati 2.5 juta rakyat Amerika menggunakan rokok elektronik tahun lalu.

“Berbilion orang menghisap rokok ini dan kami tidak pernah mendengar kejadian seperti ini sebelum ini,” katanya.

Industri tidak mendakwa rokok elektronik membolehkan perokok mengikis tabiat itu, cuma ia adalah alternatif lebih sihat berbanding rokok biasa kerana kurang kimia.

Pentadbiran Makanan dan Ubat-Ubatan (FDA) memberi amaran mengenai rokok berkenaan dalam laman webnya Oktober lalu dan berkata ia boleh menyebabkan ketagihan, mungkin mengandungi kimia bahaya seperti nikotin dan menyebabkan kanak-kanak mencuba produk tembakau lain

Lawak mat sentul vs mamak -memang lawak sangat...

Lawak mat sentul - tengok video ni sampai habis.. kompem tergelak punya.. hahaha

 

Cerita isteri curang - Akob dengan isteri dan orang luar

Akob begitu asyik menonton perlawanan bolasepak di depan kaca TV, tiba-tiba isterinya terus masuk,


Isteri : "Bang, lampu di halaman depan dah terbakar tolong ganti yang baru ye".


Akob : "Pasang lampu?!!, kamu ingat saya nie TNB ke?" jawab Akob.


Isteri : "Kalau abang tak mau tukar lampu, abang tolong betulkan paip air sebab airnya dah tak boleh keluar", minta isteri Akob lagi.


Akob : "Betulakan paip?, kamu ingat saya nie Jabatan Bekalan Air ke?", jawab Akob mengelak.


Isteri : "Kalau semuanya abang tak mau buat tak apalah, tapi kalau abang ke kedai nanti jangan lupa tolong belikan saya gas memasak sebab rumah kita dah kehabisan gas", kata isteri Akob.


Akob : "Mintak maap bebanyak saya tak kerja kat Petronas", jawab Akob dengan sinis.


Kerana merasa terganggu Akob terus keluar ke rumah kawannya untuk menyambung menonton perlawanan bolasepak. Kira-kira jam 2 pagi kemudian Akob pun pulang kerumah. Akob menjadi hairan apabila mendapati lampu di halaman terang benderang, Akob terus ke bilik air, dia sekali lagi terkejut apabila mendapati paip air tak ada masalah lagi.


Apabila ia ke dapur Akob mendapati tong gas juga penuh.


Pada keesokan paginya Akob bertanya pada isterinya "Awak minta tolong pada siapa...?".


Isteri : "Begini bang, setelah abang keluar dari rumah semalam, saya menangis di halaman rumah. Tiba-tiba ada seorang lelaki yang sedang melintas di depan rumah kita, bertanya kenapa saya menangis. Saya ceritakan segala-galanya kepadanya. Dengan rela hati dia sedia menolong saya tetapi dengan bersyarat".


Akob : "Apa syaratnya?", tanya Akob ingin tahu. "Syaratnya saya perlu pilih sama ada buatkan ia roti atau tidur dengannya".


Akob :" Jadi awak buat roti apa untuk dia?", tanya Akob.


Isteri : "Buat roti...?!!! Awak pikir saya nie Kedai Roti ke...?!!!"

cincin couple menarik. cincin silver besi

cincin couple menarik. cincin silver besi.





Pelacur mewah dalam aquarium

Pelacur mewah dalam aquarium.macam ni pun ada. Mewah pulak tu.. syabas polis kerana berjaya buat tangkapan

 

Cara nak hilangkan jerawat cara pantas.


Cara nak hilangkan jerawat cara pantas.

1)Basuh muka dengan air basuhan beras.biarkan kering.lepas kering bilas dengan air bersih.
2)cuci muka dengan air kelapa tua sapu kat muka guna tepung kanji dan biarkan hingga kering
3)sapu kawasan jerawat guna putih telur & minyak zaitun & madu.Biar hingga kering, bilas dengan air bersih.
4)tumbuk kulit kayu manis, campurkan dengan madu dan sapu kat muka, Biar hingga keringdan bilas dengan air bersih
5)JANGAN PICIT JERAWAT
6)Amalkan ambil wuduk dan masa wuduk tu sedut air masuk hidung(sunat).pedih la sikit tp mmg berkesan.jangan sedut macam minum air plak.

Anjing rupa pelik, anjing ajaib jadi harimau

Anjing rupa pelik, anjing ajaib jadi harimau

sebenarnya anjing ni mangsa kegilaan terbaru di kalangan sesetengah pemilik anjing di China untuk mewarnakan haiwan kesayangan mereka kelihatan seperti haiwan yang lain.


Fasion Baju Bogel - baju unik sengal

Fasion Baju Bogel - baju unik sengal



Kartun 18sx - Rezeki dapat duit dan perempuan

Kartun 18sx - Rezeki dapat duit dan perempuan



Mak nyah kena belasah kumpulan 6 lelaki

“Saya hanya mampu menjerit apabila hayunan rantai besi yang berikat mangga itu terkena tepat di kepala,” kata juru mekap yang menjadi mangsa serangan enam lelaki di depan Wisma Delima, Jalan Haji Abdul Aziz, semalam.

Menceritakan kejadian itu, mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Rozita berkata, dia bersama rakannya, Shasha sedang berjalan di kawasan berkenaan kira-kira jam 3.30 pagi, sebelum didatangi enam lelaki menaiki motosikal.

“Tanpa sebarang amaran, tiga daripada mereka terus memukul saya menggunakan besi, topi keledar dan rantai besi berikat mangga, manakala yang lain berada di atas motosikal,” katanya.

Rozita berkata, begnya disentap hingga putus sebelum pukulan bertubi-tubi hinggap di bahagian belakangnya.

Katanya, dia tidak mampu melawan dan ketika itu, rakannya Shasha datang membantu, tetapi turut menjadi sasaran tiga lelaki yang memakai baju dan jaket serba hitam.

Rozita, yang ketika itu berlumuran darah, lari menyelamatkan diri, tetapi apabila menyedari rakannya juga dipukul, dia kembali ke arah rakannya sebelum rebah di situ.







“Selepas lebih lima minit, enam lelaki itu menghilangkan diri dengan motosikal. Ketika itu saya hanya separa sedar di pangkuan Shasha,” katanya.

Sementara itu, Shasha yang masih lagi trauma dengan serangan itu, tidak menyangka kumpulan lelaki itu tergamak memukul mereka dengan besi dan topi keledar.

Katanya, dalam keadaan kelam kabut dan darah yang mengalir di kepala, ada individu yang kebetulan lalu di jalan itu dan menghantar mereka ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA).

“Ketika itu saya memang tidak berdaya sementelah melihat rakan yang hampir pengsan di pangkuan. Nasib baik ada orang lalu di kawasan itu dan membawa kami ke hospital,” katanya.

Akibat serangan itu, Rozita menerima enam jahitan di kepala, luka di dahi, lebam di bahagian bahu, belakang dan lengan, manakala Shasha pula luka di bahagian kepala dan lengan.

Rakan mereka yang hanya mahu dikenali sebagai Mohd Bakri, 50-an berkata, kumpulan mak nyah itu menggelar lelaki yang menyerang mereka Geng Anti Maknyah kerana sebelum ini kira-kira 12 kali kejadian sama berlaku membabitkan 10 mangsa.

Katanya, kumpulan lelaki itu akan bertindak di antara jam 1 pagi hingga 5 pagi, tetapi tidak mengambil barang penting atau beg duit dan hanya menyerang serta memukul mangsa.

“Kes ini sebenarnya sudah berlaku enam bulan lalu, tetapi kini lebih kerap terutama di Jalan Bukit Ubi, Jalan Wong Ah Jang dan Lorong Pasar.

“Mereka selalu diserang dan menggunakan senjata sama. Mereka tidak mengambil wang, tetapi akan mencederakan mangsa,” katanya.

Sementara itu, Pegawai Khas Ahli Parlimen, Sim Chon Siang berharap, kum*pulan mak nyah itu mendapat pembelaan sewajarnya kerana menjadi mangsa kejam lelaki tidak berperikemanusiaan itu.

“Walau siapa pun mereka, kita berharap mak nyah ini dapat hidup selesa tanpa gang*guan lelaki yang bersikap ganas seperti ini,” katanya ketika melawat Rozita dan Shasha di sini.

Dalam pada itu Ketua Bahagian Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan, Deputi

Superintendan Kamaruz*zaman Jaafar ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berkaitan kes itu dan akan disiasat di bawah Seksyen 148 Kanun Keseksaan.

Suatu malam lawak ape tah

Suatu malam di Amerika, seorang lelaki China masuk ke sebuah bar dan melihat pengarah terkenal Steven Spielberg sedang minum. Dengan hati gembira, dia bergegas menghampiri untuk minta tanda tangan.

Sayangnya, bukan tanda tangan yang didapat, Spielberg terus menamparnya dan berkata, “kamu orang China, mengebom Pearl Harbour, nyah dari sini.”

Spontan pemuda itu menjawab, “Bukan China yang mengebom Pearl Harbour, tapi Jepun”.
“China, Jepun, Taiwan, kamu sama saja” ujar Spielberg.

Merasa marah atas perlakuan tadi, dia balas menampar Spielberg dan berkata, “Kamu yang menenggelamkan Titanic, moyang saya ada di kapal itu!”

Terkejut, spielberg menjawab, “Iceberg (gunung ais) yang menenggelamkan kapal itu, bukan saya!”

Pemuda China itu lalu berkata dengan lantang, “Iceberg, Spielberg, Carlsberg, kamu semua sama saja…

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts