Cerpen Lucah Pelajar


Dengan alasan mahu mencari wang saku tambahan, segelintir pelajar sekolah dikesan berjinak-jinak dengan aktiviti penulisan cerpen lucah selepas tertarik dengan tawaran bayaran sehingga RM150 bagi setiap cerita pendek erotik terbaik dihasilkan.

Difahamkan, tawaran wang sagu hati itu diberikan syarikat penerbitan buku lucah berbahasa Melayu yang dikesan menerbit dan mengedarkan sekurang-kurangnya 10 judul novel lucah bersiri di pasaran.

Penerbit novel lucah berkenaan menetapkan syarat penulis yang berminat mendapatkan wang sagu hati itu perlu mengarang ‘kisah benar’ hubungan seks mereka tidak kurang 3,000 patah perkataan sebelum dihantar menerusi e-mel ke alamat ditetapkan.

Difahamkan, tawaran wang tunai itu disebarkan di halaman belakang beberapa novel lucah yang dijual berleluasa di beberapa kedai buku dengan harga sekitar RM8 hingga RM10 senaskhah.

Kewujudan pelbagai buku novel lucah berkenaan didedahkan seorang bapa yang terkejut apabila mendapati bahan bacaan yang menawarkan ‘peraduan’ itu ditemui tersorok di bawah tilam anak remajanya yang baru selesai menduduki Penilaian Menengah Rendah (PMR).

Dia yang hanya mahu dikenali sebagai Halim, 48, dan bekerja sebagai anggota pasukan keselamatan mendakwa menemui novel lucah bertajuk Kama Asmara 18 SX di bilik tidur anaknya.

Menurutnya, novel berkenaan ditemui ketika dia sedang menyelongkar bahagian bawah katil anak remajanya berusia 16 tahun untuk menarik soket fius elektrik kipas, petang Sabtu lalu.

“Saya yang menyeluk tangan ke bawah katil menarik beberapa majalah hiburan termasuk novel lucah berkenaan yang saya percaya disembunyikan anak saya di bawah katil.

“Sebaik novel dengan gambar gadis berahi itu dibelek, saya terkejut apabila mendapati ia sarat dengan 11 cerita pendek kisah lucah yang digabungkan dan dijilidkan menjadi novel,” katanya.

Menurutnya, dia yang membelek sekali lalu novel berkenaan terkejut apabila mendapati semua cerpen di dalamnya mengandungi cerita panas yang tidak sesuai untuk dibaca golongan remaja.

“Saya yakin remaja yang menatap novel lucah ini akan mudah naik syahwat dan mampu merosakkan minda ke arah perbuatan tidak senonoh.

“Berdasar pengamatan, novel lucah setebal 128 muka surat itu masih baru berada di pasaran dan diedarkan syarikat penerbitan ‘hantu’ berikutan tiada alamat penulis atau pihak penerbit pada kulit novel,” katanya.

Menurutnya, novel yang dijual pada harga RM8.50 itu turut menyelitkan pelbagai gambar wanita separuh bogel untuk menarik perhatian pembaca.

“Saya dapati kebanyakan tajuk cerita dalam novel berkenaan seperti Hadiah Malam Pertama, Bersama Pelakon Filem Blue, Mengajar Isteri Sepupuku, Eksperimen Seks Di Makmal Kimia, Hadiah Seks Di Harijadi, Belayar Bahtera Bersama Kak Ita dan beberapa tajuk lain, tidak sesuai dibaca remaja.

“Saya yang menunggu anak pulang daripada aktiviti kokurikulum di sekolah kemudian menyoalnya sebelum dia mengaku meminjam novel berkenaan daripada rakan untuk tempoh seminggu,” katanya.

Halim berang apabila anaknya mendakwa novel lucah terbabit dibaca sebagai bacaan sampingan selain menawarkan pendapatan sampingan.

“Malah, saya turut terkejut apabila membelek halaman terakhir novel dan menemui nota tawaran ganjaran wang tunai RM150 diberikan kepada sesiapa yang menyumbang cerita lucah kepada penerbit hantu berkenaan.

2 comments:

MekonG said...

see video :

http://videocliplucah.blogspot.com

A to Z Lyrics said...

ahahaha apa jadahnya tu.... ish ish ish x semengah sungguh!

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts