Mencari Agen Affiliate Kecikstudioz.com

Sejahtera, anda dijemput untuk mendaftarkan diri sebagai Agen Affiliate bagi kecikstudioz.com

Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi agen affiliate, anda bolehlah mendaftarkan diri di http://www.kecikstudioz.com/affiliate.html

Pengenalan KecikStudioz.com

Kami adalah pereka design dari Malaysia yang bersungguh-sungguh membantu mereka yang ingin mendapatkan design yang cantik serta menarik, matlamat kami amat mudah iaitu kami mahukan kepuasan terhadap pelanggan.

Khidmat yang kami tawarkan ialah :
  • Header
  • Banner
  • eCover
  • Minisite
  • Template Blogspot  

--------------------------------------------------------------

Daftarkan diri dalam affiliate  :

Daftarkan diri anda sebagai agen Affiliate dengan percuma, promosikan link anda dan terima komisyen antara RM 5 sehingga RM 20.

Kenapa menjadi agen Affiliate kami ? , kerana pendaftaran bagi agen Affiliate adalah percuma dan anda hanya perlu mempromosikan link agen affiliate anda dan terima pembayaran diantara RM 5 sehingga RM 20 bagi setiap tempahan yang anda perolehi menerusi link agen affiliate yang anda daftarkan.

Kelebihan join Affiliate bersama kami adalah permintaan yang tinggi terhadap rekaan design samaada bagi perniagaan internet, website company, blogger, personal website, agen yang memasuki pelbagai program yang mahukan banner dan banyak lagi permintaan terhadap rekaan design.

Bagi pembayaran, anda akan dibayar sekiranya jumlah terkumpul berjumlah RM50 dan pembayaran akan dilakukan pada hujung bulan.

PENDAFTARAN PERCUMA

Komisyen RM5,RM10,RM20 bagi setiap tempahan dari link anda

P/s : anda mestilah mempunyai blog/website/mailing list/social network dan apa-apa sahaja yang boleh mempromosikan link .   Anda haruslah bersungguh mempromosikan link agen anda kerana kami percaya servis kami mendapat sambutan ramai orang.

0 comments:

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts