10 Protokol Rahsia Yahudi menguasai dunia

Protokol Yahudi adalah satu dokumen rahsia Yahudi yang menceritakan kaedah-kaedah bagaimana, orang-orang bukan yahudi boleh dikuasai melalui sistem politik, media massa, monopoli sistem kewangan, kebudayaan, pentadbiran, muzik dan teori-teori palsu yang memusnahkan masyarakat.

Protokol Pertama :
" Cara memerintah yang sebaik-baiknya ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan bukan dengan perbincangan ilmiah. hak itu terletak kepada kekuatan. Siapa kuat dialah yang berhak, kerana dalam hukum alam, kebenaran terletak kepada kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai dengan akhlak. Pemerintah yang berpandukan moral bukanlah ahli politik yang bijak. Mereka yang ingin memerintah mestilah pandai menggunakan tipu helah dan matlamat menghalalkan cara. Minuman keras harus digunakan untuk mencapai tujuan itu."

Protokol kedua :
" Bantuan-bantuan yang diberikan oleh bangsa yahudi melalui agen-agen yahudi akan memperkuatkan kedudukan yahudi. Yahudi akan memerintah bangsa lain seperti bangsa itu sendiri memerintah negaranya, tanpa disedari bahawa mereka telah berada dibawah genggaman yahudi. Ketua pentadbir yang dilantik untuk mengatur pentadbiran negara terdiri daripada orang-orang yang berjiwa budak, yang mudah diarah untuk kepentingan yahudi. Melalui akhbar, yahudi menggerakkan fikiran orang ramaiserta mengambil kesempatan mendapatkan emas, meskipun dari lautan darah dan airmata. Pengorbanan adalah perlu, kerana setiap nyawa di kalangan yahudi berharga seribu orang bukan yahudi."

Protokol ketiga :
" Yahudi akan menjadikan negara bukan yahudi sebagai gelanggang pertelagahan manusia yang boleh membawa huru-hara, seterusnya menyebabkan kemerosotan ekonomi. Yahudi akan berlagak sebagai penyelamat dengan mempelawa masuk ke 'pasukan kita' iaitu Sosialis, Komunis dan lain-lain yang dapat memberi ruang kepada Yahudi untuk menguasai bangsa yang bukan yahudi. dalam alam fikiran yahudi, wajib ditanam perasaan bahawa semua haiwan iaitu bukan bangsa yahudi tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah. Ketika itulah senang bagi yahudi memperhambakan mereka."

Protokol keempat :
" Bangsa yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis daripada hati orang yang bukan yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab dan lain-lain keperluan kebendaan. Fikiran orang yang bukan yahudi mestilah dialih ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal musuh-musuh mereka. Akhirnya seluruh kepentingan akan jatuh ke tangan yahudi."


Protokol kelima :
" Sekiranya ada di kalangan orang-orang yang bukan yahudi cuba mengatasi bangsa yahudi dari segi sains, politik dan ekonomi, maka bangsa yahudi mestilah menyekat mereka dengan cara menimbulkan pelbagai bentuk perselisihan sehingga wujud konflik sesama mereka. Kesannya mereka mangambil keputusan untuk tidak mencampuri permasalahan tersebut kerana ianya hanya difahami oleh orang-orang yang memimpin rakyat sahaja."

Protokol keenam :
" Untuk memusnahkan perusahaan bangsa bukan yahudi, ialah dengan cara merosakkan sumber pengeluaran dengan memupuk tabiat membuat kejahatan dan meminum minuman keras di kalangan para pekerja, serta mengambil langkah menghapuskan orang-orang terpelajar dari kalangan bangsa bukan yahudi. Semua bangsa bukan yahudi mesti dipastikan menduduki martabat kaum buruh yang melarat."

Protokol ketujuh :
" Orang-orang yahudi wajib menaburkan fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa yahudi. maka wajiblah orang yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia."

Protokol kelapan :
" Pemerintah yahudi akan dikelilingi oleh segolongan besar ahli-ahli ekonomi dan orang yahudi sendiri akan dikelilingi oleh ribuan ahli-ahli korporat, jutawan dan usahawan."

Protokol kesembilan :
" Yahudi akan mendirikan kerajaan diktator dengan membuat dan melaksanakan undang-undang yang tegas, iaitu undang-undang yang membunuh tanpa pengampunan. Yahudi akan merosakkan moral pemuda-pemuda bukan yahudi dengan menanamkan teori-teori palsu dan ilmu-ilmu yang batil."


Protokol kesepuluh :
" Yahudi akan membawa masuk racun liberalisme ke dalam negara-negara bukan yahudi supaya menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai ajen yahudi dalam melaksanakan rancangan-rancangan yahudi."

memang jahat..

0 comments:

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts