Gambar Onani - Onani boleh membawa maut


Onani adalah merangsang alat sulit dengan menggunakan tangan sendiri sehingga boleh mengeluarkan air mani. Di dalam Islam perbuatan ini amatlah dilarang dan tergolong dalam kategori dosa. Sesetengah ahli fiqh membolehkan onani jikalau seseorang itu berkeyakinan bahawa ia akan dapat menghalang dirinya daripada terjerumus dalam kesalahan agama yang lebih besar. Kebolehan ini bukanlah sebagai menghalalkan onani.

Namun onani juga boleh menyebabkan kematian jika berlebihan. Ikuti berita ini:

“Seorang remaja yang berusia 16 tahun berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu banyak melakukan onani. Dia dikhabarkan melakukan onani sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan lalu, dan ditemukan meninggal pada awal pagi oleh ibunya.
Si ibu merancang membawa anak lelakinya ke pusat perubatan ketagihan seks namun terlambat. Seorang teman kelasnya yang namanya dirahsiakan itu mengatakan mangsa ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan umur.

Dia bahkan meminta temannya menonton dirinya melakukan onani melalui kamera. Di bilik, remaja itu ditemui banyak majalah pornografi. Bahkan, terdapat kumpulan gambar-gambar erotis dan filem juga ditemukan di komputernya.”

0 comments:

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts