Merdeka ke-53 - Tol Percuma Lingkaran Trans Kota Sdn Bhd (LITRAK)

Lingkaran Trans Kota Sdn Bhd (LITRAK) akan memberikan tol percuma bagi semua kelas kenderaan di Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) sempena sambutan Hari Kemerdekaan ke-53.
Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Sazally Saidi, berkata tol percuma ini akan diberikan selama 24 jam bermula 31 Ogos mulai 12 tengah malam hingga tengah malam hari berikutnya.
"Sejajar dengan pengumuman Menteri Kerja Raya, Datuk Shaziman Abu Mansor baru-baru ini, Litrak akan memberikan tol percuma kepada pengguna lebuh rayanya sebagai tanda penghargaan syarikat disamping mengambil semangat Hari Kemerdekaan dan menyemarakkan lagi semangat 1Malaysia.

"Kami amat berbangga kerana menjadi sebahagian daripada perayaan yang sungguh bermakna ini dan menjadi harapan kami supaya pemberian ini akan menyemai semangat 1Malaysia dan menyemarakkan lagi semangat patriotik terhadap negara," , katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Sazally berkata, pemberian tol percuma sempena Merdeka ini adalah di semua empat tol plaza di LDP.

Selain Syarikat Litrak yang memberi laluan tol percuma , tiga syarikat konsesi lain turut menawarkan diskaun tol sebanyak 20 peratus.

Syarikat itu ialah Plus Expressway Berhad yang mengendalikan Lebuhraya Utara Selatan dan Lebuhraya Seremban-Port Dickson; Linkedua Sdn Bhd (Johor Bahru ke Singapura) serta Elite Sdn Bhd (Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah).

0 comments:

Dapatkan Update Segera

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda

Popular Posts